Questions, comments or suggestions? email me at: croatianicitystuff@gmail.com
Don't miss out a chance to win in our monthly "Croatianicity" t-shirt draw!
As well as our monthly Kolinda Grabar-Kitarovic fridge magnet give away!

Saturday, 15 December 2012

Hugh Hefner, Playboy, Croatia, Twitter






Bilo je kasno, oko 23:00 ja mislim, I morao sam ici kupiti nekoliko stvari kod ducan, kruh, mlijeko, sol, itd. Inace, Mislio sam da mozda to je dobro vrijeme uciniti takva stvari...mozda ce biti tamo par zgodne zene, bilo sto, kod ducan u tako kasno vrijeme. Jebote, nije bilo ni blizo. (Gledao sam okolo, gore i dolje hodnici..Walmart ljudi su svagdje i svuda. Bilo je absolutno grozno, uzas). Mislio sam "Pa, gdje su svi tih ljudi u spotove i reklame, na plakate, u oglasima? Gdje su tih zene koji pjevaju, plesaju, sa dugu kosu, lijepu miris i osmijeh i tko pita mene jesam li ja ikad probao ovo ili ono, ili hocu ja ici sa nju za casu Kolsch ili komad nekih tortu, wrap ili pohano piletina?..Boze moj covjece! Ti imas usta puno svasta, i onda tvoj pimpek?... Tvoja zena je odlucila poljubiti TO?  TAJ? uuuf. Zasto se znojis tako puno, je li ti vruce?

Pa, ja mislim to je sve laz, to su samo manekenke i glumci". (Jako lose glumci takoder). Koji jezik je ovo, koji jezik je ono, zasto taj debeljak gleda na mene? Ja njega ne poznam, pogledaj  svoj sirop i sunka, ne na mene. Zasto ona govori tako glasno na njezinu mobitel, da cijeli ducan mora nju slusati? Kreten. Seljacina. Mozda bilo bi bolje da sam otisao kod nekih praonica ili nekih bingo hall? (Ne, tamo su najvise gejs i kaubojs ovi dana). Boli me kurac gdje ides jesti sutro i da si dobila novi frizur. Je li taj mobitel naljepljen na njezinu uha sa lepilo? Zasto vi muskarci uvijek perete svoje brkove ili brada sa prste kada hodate okolo, ali vi uopce ne nosite brkove ili brada u stvarnost, jesi ti normalan?  Cijih si ti klon? Osjecao sam kao da cu poceti povracati krv uskoro. Gospodin, mozes ti maknuti tvoj kosaricu?, ja trebam proci kroz, oh...oprosti, ja nisam znao ti si zenski spol, ja sam mislio ti si muskarac, jesi ti sigurna? onda sve najbolje. Eto, dosao sam doma i morao sam napraviti nesto drukcije tu...i to bas odmah u ovaj cas...bilo je uzas.......I nije ni bilo "Ponoc Ludost"...uzas.......





Hugh Hefner na Twitteru




Hugh Hefner voli nositi pidžama svaki dan ako je to moguće.






Osnivač i vlasnik Playboya objavio je na društvenoj mreži Twitter da je ponovo sretan






 

'Moj med i ja', napisao je legendarni Hugh Hefner ispod slike sa na kojoj se vidi kako uživa u društvu Crystal Harris, djevojke koja ga je ostavila pred samo vjenčanje, a sada mu se vratila i učinila ga blaženim.

- Jako su sretni, baš kao u dobra stara vremena - rekao je Hefnerov prijatelj o odnosu pop-ikone i 60 godina mlađe plavuše. Crystal je ranije htjela biti glumica, a sada se koncentrira na promociju svoje DJ karijere. Pa, dobrodošla, DJana Crystal - možda te pozovemo i na neki od slijedećih Playboy partija na Jadranu!

Crystal i Hefner zaručili su se 2010. godine, a vjenčanje je bilo planirano za lipanj 2011. godine. Tada je Hef javnost putem Twittera obavijestio o nemilom događaju. Stoga je očekivano i to što su putem Twittera objavili i pomirenje.

"Pomirenje s Crystal Harris ne bi trebalo nikoga začuditi. Poznat sam po tome da ostajem prijatelj s bivšim djevojkama", objavio je na Twitteru Hef. Harris je zatim odlučila za svaki slučaj raščistiti situaciju i objasniti da je ona njegova djevojka broj jedan: "Da, Hefner i ja smo ponovno zajedno. Ja sam djevojka broj jedan. Sretni smo".





Featured post

And The Croatian City To Be A European Capital of Culture In 2020 Will Be...(Drum Roll).....Rijeka

The coastal city of Rijeka was officially designated to represent Croatia as a European Capital of Culture in Europe for 2020.  T...